Payroll Officer / Expert

Ben jij de ervaren Payroll Officer / Expert met een passie voor mensen en HR-processen? Sluit je aan bij Alfabet en bouw mee aan ons succes!

Alfabet is de dynamische holding boven een reeks innovatieve bedrijven in de brede bouw- en vastgoedsector, evenals in PropTech. Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van hoogwaardige diensten op het gebied van Marketing, Finance, HR, Legal en IT voor alle vennootschappen binnen onze groep. Het bekendste merk binnen onze groep is ERA, dé marktleider in het Belgische vastgoedlandschap. We hebben grote ambities en zijn klaar voor verdere groei. Jij kunt hier deel van uitmaken!

Inhoud van de job

Functieomschrijving

Als Payroll Officer / Expert bij Alfabet speel je een cruciale rol in ons HR-team. Jij bent verantwoordelijk voor de correcte en tijdige verwerking van de lonen van onze medewerkers. Samen met de HR Officer en jouw nauwkeurigheid en kennis van sociale wetgeving, zorg je ervoor dat onze payroll vlekkeloos verloopt.

Verantwoordelijkheden

  • Verwerking van de volledige payroll-cyclus in samenwerking met ons sociaal secretariaat SD Worx, incl. bonussen (CAO90, warrants, …)
     
  • Beantwoorden van tweedelijns vragen
     
  • Bijhouden van personeelsgegevens en administratieve opvolging van contracten, afwezigheden, etc. in samenwerking met de HR Officer
     
  • Opvolgen van wijzigingen in de sociale wetgeving en deze correct implementeren.
     
  • Proactief meedenken en adviseren over optimalisatie van payrollprocessen.
     
  • Beheren van overnamedossiers en opstarten van payrollprocessen bij nieuwe ondernemingen.
     
  • Rapporteren aan de HR Manager over ziekteverzuim, verloningstrends en andere relevante HR-data.

Vereisten

  • Minimaal 3 jaar ervaring in payroll, bij voorkeur bij een sociaal secretariaat.
     
  • Grondige kennis van de Belgische sociale wetgeving.
     
  • Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail.
     
  • Zelfstandig kunnen werken en een goed gevoel voor structuur.
     
  • Kennis van het Frans is een groot pluspunt.
     
  • Goede communicatieve en probleemoplossende vaardigheden.
     
  • Flexibel en stressbestendig.

Voordelen

  • Een job in een snelgroeiend bedrijf met een no-nonsense, open cultuur.
     
  • Kansen om jezelf te blijven ontwikkelen en te groeien.
     
  • Deelname aan teambuildingactiviteiten en bedrijfsevents.
     
  • Een aantrekkelijk salarispakket met bedrijfswagen en andere extralegale voordelen.
     
  • Interne en externe opleidingen om je skills verder te boosten.
     
  • Werken vanuit onze prachtige en unieke kantoren, met het hoofdkantoor in Gent.
     

Solliciteer
Kom jij ons team versterken? Stuur je CV naar jobs@alfabet.be. We kijken ernaar uit om van je te horen!
 


 

Solliciteer nu

Sint-Niklaas of Gent
Administratie
Voltijds

DE JUISTE PRIJS? ZO BEPAALD.

Ga je je eigendom verkopen of ben je benieuwd wat jouw huis nu écht waard is? Dankzij onze online waardebepaling ontvang je onmiddellijk een eerste schatting van jouw woning in jouw mailbox. De juiste prijs voor jouw woning? Zo bepaald.

BEREKEN DE WAARDE VAN JOUW WONING