Aankoper - Alfabet

Alfabet is de holdingboven verschillende vooruitstrevende bedrijven in de brede bouw- en vastgoedsector en in de PropTech. We zijn een innovatief bedrijf dat gespecialiseerd is in het leveren van hoogwaardige diensten op het gebied van Marketing, Finance, HR, Legal, IT … voor alle vennootschappen die deel uitmaken van de groep. Met een toegewijd team streven we naar excellentie in al onze activiteiten en streven we ernaar om onze interne klanten de best mogelijke ervaring te bieden.  

Het bekendste merk binnen onze groep is ERA,dé marktleider in het Belgische vastgoedlandschap. Met nog heel wat sterke ambities en toekomstplannen gaan we een verdere groei tegenmoet.

Je werkt afwisselend vanuit onze prachtige en unieke kantoren in Sint-Niklaas en Gent.

Door de groei en ambities van onze organisatie zijn we op zoek naar een ervaren Aankoper die verantwoordelijk zal zijn voor het strategisch en operationeel inkoopbeheer van alle categorieën zoals telco, utilities, kantoormateriaal, voertuigen, drukwerk, … Als Aankoper bij Alfabet ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je rapporteert functioneel aan de Finance Manager en zal nauw samen werken met de COO.

Inhoud van de job

  • Onderhandelen met leveranciers om de beste voorwaarden te verkrijgen, zowel in prijs als in kwaliteit. Bijvoorbeeld: Onderhandeling op groepsniveau van alle nutsvoorzieningen.
  • Opstellen en beheren van het volledige inkoopproces doorheen de organisatie, van offerteaanvraag tot goedkeuring leveringen.
  • Analyseren van inkoopbehoeften en marktonderzoeken uitvoeren om de beste leveranciers te selecteren.
  • Opstellen en implementeren van inkoopstrategieën die bijdragen aan kostenbesparing en efficiëntie.
  • Monitoren van leveranciersprestaties en zorgdragen voor een continue evaluatie en verbetering van leveranciersrelaties.
  • Coördineren van leveringen en ervoor zorgen dat alle goederen en diensten tijdig en binnen budget worden geleverd.
  • Samenwerken met interne stakeholders om de inkoopbehoeften te begrijpen en te vervullen.
  • Beheren van voorraadniveaus en bestellingen plaatsen om de continuïteit van de bedrijfsactiviteiten te waarborgen.
  • Bachelor diploma in een relevante richting.
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Uitstekende onderhandelingsvaardigheden en vermogen om prioriteiten te stellen.
  • Ervaring met inkoop van diverse categorieën.
  • Praktische en resultaatgerichte aanpak met oog voor detail.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een echte teamplayer.
  • Een uitdagende werkomgeving in een groeiend en ambitieus bedrijf.
  • Een competitief salarispakket met extralegale voordelen en bedrijfswagen.
  • Een bedrijf dat professionele en persoonlijke groei sterk stimuleert.
  • Een hecht en ondersteunend team dat elke dag het beste van zichzelf geeft en ook allerlei activiteiten organiseert om het groepsgevoel te bevorderen.
  • De mogelijkheid om het verschil te maken binnen een innovatief bedrijf.

Solliciteer nu

Sint Niklaas / Gent
Administratie
Voltijds
Onmiddellijk starten